Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Περισσεύματα...
Λίγος πηλός που περίσσεψε από τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές,κάποιες γάζες και δαντελίτσες που υπάρχουν πάντα στο συρτάρι έφτασαν για να γίνουν δύο κούκλες...

 
Ενα παντελόνι της μικρής που της μίκρυνε έγινε μια τσαντούλα για το Μαράκι μου...




























σ'ένα κομμάτι ύφασμα λευκό σεντονιού κέντησα λίγα μυγκέ για τον ερχομό της άνοιξης.... 






























δύο μπουκάλια που περιφερόταν περιποιήθηκαν για να χαρισθούν




 
















Είναι αυτό που λέμε ότι τίποτα δεν πετάμε...

7 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Χρυσοχερα μου!!!
Εχω κι εγω την υπεροχη πρασινη πιατελα και το σεντουκαι οπου εχω μεσα τα ραφτικα μου να στολιζουν το σπιτι μου με το ταλεντο σου :)

Τα μιγκε τα αγαπω. Τα ειχα και στον γαμο μου.

Τυχερα τα εγγονακια με τη γιαγια τοσο νεα και με μερακι για δημιουργιες!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

dromaki είπε...

Κατερίνα που βρήκες την ανάρτηση και έκανες σχόλιο?είχε χαθεί...παιδεύτηκα ώρες,στην ουσία ούτε κι εγώ ξέρω τι έκανα και επανήλθε...
Αφού με ξέρεις όλο και με κάτι παιδεύομαι,είναι τρόπος ζωής.Ασχετο αν δεν κάνω αναρτήσεις.
Τα φιλιά μου

Dee Dee είπε...

Μαρακι μου, ειδα το πρωι την αναρτηση, σχολιασα και οταν πατησα να δημοσιευτει το σχολιο μου, μου εβγαλε λαθος και να προσπαθησω αργοτερα.
Αργοτερα πηγα να μπω να σχολιασω ξανα αλλα δεν εβρισκα την αναρτηση :) Δεν ηξερα οτι ειχε δημοσιευτει τελικα το σχολιο μου :):)

Πολλα φιλια!!!

Μαiρη είπε...

To κέντημά σου τόσο ρομαντικό με τα μιγκέ και τη λευκή δαντελλίτσα, τα μπουκαλάκια σου φωτεινά και χαρούμενα, ξεχωριστά έργα πραγματικά! Μα εκείνο που λάτρεψα περισσότερο είναι οι κούκλες σου! Τόσα πολλά χαρακτηριστικά...ρομαντισμός, vintage όψη, πολύ μου θυμίζουν και τα κυκλαδικά ειδώλια...μοναδικές!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

dromaki είπε...

Mαίρη μου
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Εχουν μεγάλη αξία όταν προέρχονται από άτομα τόσο άξια όπως εσύ.
Κι εγώ τις αγάπησα τις κούκλες,τα Χριστούγεννα είχα φτιάξει παρόμοιους αγγέλους οπότε είπα να δοκιμάσω και κάτι άλλο.
Ευχαριστώ που πέρασες:)

dromaki είπε...

Rena Christodoulou
Ρενα μου γεια και σε σένα.
Ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και όρεξη για δημιουργία και όνειρα.
Σε φιλώ.