Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Οταν αγαπάς την γη και την φροντίζεις,αυτή σου ανταποδίδει τα μέγιστα...





















Εχoυμε φυτέψει τα πάντα,από ηλιόσπορους μέχρι καλαμπόκια...





















από φασόλια μέχρι




















μπάμιες




















από διακοσμητικές κολοκύθες μέχρι
















κολοκυθάκια





















από αγγουράκια μέχρι

















ντομάτες





















από φιστίκια μέχρι















φινόκιο
κι οτιδήποτε ζαρζαβατικό υπάρχει...




















Εδώ είναι ο παράδεισος μου...



































































































































































21 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Ολα αυτα ειναι στον κηπο σας;;;!!!!!

Υπεροχα χρωματα, ωραιος μπαχτσες!!!!!
Μπραβο μπραβο! :)

(φιστικια;;;;;;;;;)

καλημερα:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

dromaki είπε...

Μόνο αυτά νομίζεις?Κι άλλα τόσα κι ακόμα πιο πολλά...και τόσο νόστιμα.Το σημαντικότερο είναι ότι δεν υπάρχει ίχνος φυτοφαρμάκου...
Οσο για τα χρώματα έχω μεθύσει από αυτά!
Ναι βρε βάλαμε και φιστίκια...και δύο ειδών μελιτζάνες και τεσσάρων ειδών πιπέρια και και και...και μοιράζω και το ευχαριστιέμαι.
Πολλή δουλειά αλλά η ανταμοιβή είναι τεράστια.
Καλημέρες και φιλάκια...

Νίκη είπε...

Παράδεισος και κάτι παραπάνω!!
Μπράβο σας, το μυστικό είναι η αγάπη και το αποκαλύψατε στην πρώτη γραμμή...

eva είπε...

Εμάς τώρα έχουν αρχίσει να μας χαρίζουν τα δώρα τους! Και είναι διπλή η χαρά να τα μοιράζεσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, γιατί κι αυτά από αγάπη μεγάλωσαν.

Φιλιά δρομάκι μου, ο κήπος σου ονειρεμένος!

Ειρηνη Σ είπε...

πραγματικος παραδεισσος!!!!
αγαπας την γη και γιαυτο και τους ανθρωπους
να εισαι παντα καλα

Dee Dee είπε...

οταν ερθω (ασε με να ονειρευομαι, μη σχολιασεις) να μου κρατησεις 2-3 καλαμποκια και κολοκυθολουλουδα να τα κανουμε με τυρακι και ρυζι :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Side21 είπε...

Ζηλεύω ...
Πάντα πλήθεια !!!
Και Καλό (υπόλοιπο) καλοκαίρι ...

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"Οταν αγαπάς την γη και την φροντίζεις,αυτή σου ανταποδίδει τα μέγιστα..."

Αχ δρομάκι μου, σοροκάδα μου! Εσύ δεν αγαπάς μόνον την γη αλλά και τους ανθρώπους... κι εκεί νιώθω φτωχή που δεν έχω τα μέγιστα.

Σε αγαπώ πολύ!

Ο κήπος λαχταριστός και υποθέτω οι γεύσεις αυθεντικές.
Την αξίζεις αυτήν την ομορφιά τόσο που κοπιάζεις.

Καλησπερένια!

Levina είπε...

αχ, με έκανες να ζηλέψω που φέτος βαρέθηκα και δεν φύτεψα ούτε δυο ρίζες ντομάτα!!
καλοφάγωτα κορίτσι μου,
τι καλύτερο να στρώνεις το τραπέζι με τα προιόντα που εσύ κόπιασες για να δημιουργηθούν.
να είσαι καλά.

Marina είπε...

Σπουδαίος ο κήπος αλλά και πολύ η κουρασή του, έτσι;;; Γι'αυτό και θα είναι όλα πεντανόστιμα....!

dromaki είπε...

Νίκη
Nαι Νίκη μου παράδεισος και κάτι παραπάνω αυτήν την εποχή.
Αγαπώ την γη και πάντα ονειρευόμουν να ασχοληθώ μαζί της.
Λουλούδια πάντα είχα πολλά,ακόμα κι όταν καθόμουν σε πολυκατοικία.
Εδώ κι ένα χρόνο φυτεύω στην γη και είμαι στην κυριολεξία τρελαμένη με όλο αυτό:)

dromaki είπε...

Ευαγγελία μου
Καλή σοδειά.
Ειλικρινά χαίρομαι σαν μικρό παιδί,όταν δίνω από τους καρπούς μου.Ειδικά όταν στέλνω σε ανθρώπους της πόλης.Εχουν άλλη νοστιμιά θα το γνωρίζεις.
Ευαγγελία μου είναι τόσα πολλά και διαφορετικά τα λουλούδια που όντως θεωρώ ότι ζω σε παράδεισο.Το απολαμβάνω όσο μπορώ γιατί σε κανέναν μήνα θα είναι τελείως διαφορετικό το τοπίο.Ομως κι αυτό έχει την ομορφιά του.
Ευχαριστώ που πέρασες.

dromaki είπε...

Ειρηνη Σ
Ειρήνη μου κι ο δικός σου κήπος δεν πάει πίσω.Τον έχω δει σε φωτογραφίες και είναι πανέμορφος.
Αγαπώ τους ανθρώπους κι αγαπώ την γη αλλά και την θάλασσα Ειρήνη μου και μου λείπει.Ομως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα:)
Nα εισαι κι εσύ καλά καλή μου.

dromaki είπε...

Dee Dee
Κατερινάκι μου δεν σχολιάζω.
Καλαμπόκια σου υπόσχομαι να έχω κρατημένα,κολοκυνθοανθούς όμως δύσκολα.Φεύγουν την ίδια στιγμή:)
Θα σε περιμένω.
Φιλιά.

dromaki είπε...

Side21
φίλε μου εσύ έχεις άλλα καλούδια στην αγαπημένη Σαμο:)
Ευχαριστώ που πέρασες,ευχαριστώ για την ευχή.
Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και κάνε καμιά βουτιά και για μένα.

dromaki είπε...

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα
κοριτσάκι μου αγαπημένο,κοριτσάκι μου τρυφερό,ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο.
Θυμάμαι πέρυσι τέτοιο καιρό περίπου που ήρθες εδώ πάνω και με είδες.
Κι εγώ σαγαπώ και το ξέρεις.
Η γη ήταν ξεκούραστη γιαυτό με την φροντίδα απέδωσε υπέροχα και πεντανόστιμα.Μου δώσανε σπόρους από φυτά που καλλιεργούνε χρόνια εδώ πάνω και οι γεύσεις είναι μοναδικές.
Να είσαι καλά αγαπημένη μου.

dromaki είπε...

Levina
εγώ καλή μου έχω πλέον χρόνο απεριόριστο για νάσχοληθώ με ότι αγαπώ.Είναι πολύ σημαντικό να μην λειτουργείς κάτω από την πίεση του χρόνου.Εχω πετάξει τα ρολόγια κι έχω κλείσει την τηλεόραση...

Καταλαβαίνω γιατί βαρέθηκες και δεν φύτεψες:)
Οντως είναι ότι καλύτερο να στρώνεις το τραπέζι με δικά σου προιόντα που δεν έχουν ίχνος λιπάσματος και φυτοφαρμάκου.

Να περνάς καλά κούκλα μου.

dromaki είπε...

Marina μου
πολλές ώρες δουλειάς,πάλη με τα αγριόχορτα,πολλή η φροντίδα.
Το αποτέλεσμα όμως ανταμοίβει.Ευτυχώς φέτος βοήθησε ο καιρός γιατί θα μπορούσε όλα αυτά να χαθούν μενα χαλάζι.
Να είσαι καλά κορίτσι μου.

Minorakias είπε...

Έτσι ηταν πάντα με μένα : αργούσα αλλά τ΄όβρισκα.
Και τώρα σου λέω πώς το βρήκα : Είναι δυνατό αυτό το κήπο, τα λουλούδια και αυτά τα στολίδια να τα κάνει μια ψυχή που δεν είναι παραδισένια ; Ασφαλώς και όχι !

Ο Θεός αγγίζει την ψυχή σου κι΄εσύ αγγίζεις εμάς !

dromaki είπε...

Minorakias
Ειναι πως μεγαλώνει κανείς...
Μεγαλώνοντας αποκτάς κάποια σοφία, βλέπεις διαφορετικά την ζωή,τους ανθρώπους κατανοείς ευκολότερα τα πάθη,τα λάθη και συγχωρείς.
Οταν αγαπάς,αγαπάς το ίδιο τους ανθρώπους,τα ζώα,την φύση.Αυτό είναι όλο:)

mia είπε...

Το μεράκι δεν κρύβεται...για να έχεις τέτοιο κήπο που θέλει και κόπο και χρόνο.... ζηλεύω!!! Είναι όνειρο ζωής ένας τέτοιος κήπος.Δεν προέκυψε... αλλά ακόμα ελπίζω.