Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Βγήκα χτες σαν το σαλιγκαράκι στην γειτονιά,μαζί με τις ψυχούλες μου,αμέριμνη στην γλύκα της ημέρας,άοπλη στον ήλιο του μεσημεριού,ν'αφουγραστώ τους ήχους της φύσης,να πάρω γεύση από θάλασσα και ουρανό,από γαλάζιο και πράσινο.












Φτεροκοπά η καρδιά βαθειά στα στήθη
κι είναι από φως θαρρείς και παραμύθι...















Φύλλα άνοιξης, χρώματα πράσινα οργωμένα από την τροχιά του ήλιου









Παράθυρο στον ουρανό που όλο χάνει ύψος...














Φυτά μυριστικά που ριζοβόλησαν,χνώτο θάλασσας και τρυφερό αεράκι...













Ξεντύθηκε το φως και γύρεψε νάναι μόνο ίσκιος!













Τόσο γαλάζιο να πνίξω το βλέμμα μου...













Πανάρχαια κίνηση,γλυκός ο παφλασμός,μπαλάντα θαλασσινή.
















Καράβι ξεχασμένο στης σιωπής το απόγειο,ανάπαυση στα πληγωμένα του πόδια κι ένα ιστίο ιοβόλο σφοδρή σκιά μεσημεριού.







Ψυχούλα,ο τρόπος ο στέρεος για να αντέχω...












Η άνοιξη άφησε ένα φουστάνι έξω από την αυλή
Κατακκόκκινο,καρφιτσωμένο στο κάγκελο
να το φορέσουμε ,χωρίς να αγκυλωθούμε.

33 σχόλια:

Yiota είπε...

καλό μήνα δρομάκι μου!

η φωτογραφία του μωρού είναι αξιολάτρευτη! λιώνω όταν βλέπω τα μωράκια να γελάνε.

φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δρομάκι μου σήμερα γνώρισα τη Κόκκινη Ομπρέλα και κοντεύω ν' ανάψω λαμπάδα στο Ίντερνετ που μου έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσω τόσο αξιόλογα πλάσματα.Βέβαια είναι μικρή για μένα και η κόρη της ίδια ηλικεία με την εγγονή μου, ο χρόνος λίγος και χωρίσαμε με την υπόσχεση να ξαναβρεθούμε σύντομα να τα πούμε κανονικά χωρίς ..άνδρες! Τις φωτογραφίες σου τις έχω και αν νομίζεις οτι θα με κάνεις να ζηλέψω..ε! λοιπόν το κατάφερες!

Alkmini είπε...

κουρασμενα τα βηματα μου με οδηγησαν στο γλυκο δρομακι να πω μια καλησπερα να χαζεψω το ομορφο και μυρωδιασμενο μπλογκακι. ξαποστασα λιγο με την υποσχεση οτι οταν ολα τελειωσουν και ξεκουραστω να ερθω δριμυτερη.
φιλακια δρομακι μου.

"ζαχαρούλα.." είπε...

αγαπημένο μου dromaki... τι υπέροχα πράγματα αντίκρυσα σήμερα??? πω πω.. να είσαι καλά.. και εσύ και όσοι αγαπάς..

θέλω πολύ να βρεθώ σε αυτά τα μέρη!!!

καλό μήνα!!

καλό βράδυ!!

faraona είπε...

Με τοση φυση ,με τοση ανοιξη και με τετοια μπεμπα διπλα σου...ε τι αλλο θελεις?
Να εισαι παντα γερη και να χαιρεσαι καλη μου φιλη

Σου στελνω τα φιλια μου απο το Ιονιο.

dromaki είπε...

Yiota μου
καλό μήνα και σε σένα.
Εγώ λιώνω με όλα τα μωρά της πλάσης.Ειναι η αθωότητα προσωποποιημένη ,δώρο στην ανθρωπότητα:))

Αχτιδούλα μου
η κόκκινη ομπρελίτσα κάνει παρεούλα με ευχαρίστηση με όλες τις ηλικίες.Ειναι καλόβουλο kαι θετικό πλάσμα θα το ανακαλύψεις στην πορεία.
Να ζηλέψεις αχτιδούλα μου γιατί έτσι θα θελήσεις να γνωρίσεις τα μέρη μου κι εγώ θάχω την χαρά να σέχω παρέα:))

Aliki μου
καταλαβαίνω,πρόσφατα πέρασα κι εγώ τα ίδια με τον άνδρα μου και ξέρω τι σημαίνουν τα νοσοκομεία.
Χαίρομαι ειλικρινά αν όντως ξαπόστασες έστω τόσο δα.Ολα θα περάσουν πατριωτάκι θα μπουν στον ρυθμό τους πάλι.
Καλή μέρα να έχεις,φιλάκια:))

ζαχαρενια μου
είναι όμορφος ο τόπος μου,μία μικρή γεύση πήρες μόνο.
Οταν αποφασίσεις να έρθεις εδώ είμαι εγώ μη σε νοιάζει;))

faraona μου
μόνο υγεία τίποτα άλλο.Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί που λέι κι ο λαός μας.
Φιλιά από το Βόρειο Αιγαίο να ανταμώσουνε με αυτά του Ιονίου:))

Ανώνυμος είπε...

Θέλω ένα μωρό και μια τέτοια γειτονιά τώρα!
Φιλιά. Καλό Σ/Κ.

Roadartist είπε...

Τι σχολιο να αφησω τωρα? Ελιωσα...
Μπραβο, υπεροχα.
Λατρευω το πρασινο, λατρευω τη θαλασσα.. Ειδα και αυτο το μωρακι ενταξει..
Να εισαι παντα καλα να τα χαιρεσαι ολα αυτα τα υπεροχα.. μπραβο.
"Πανάρχαια κίνηση,γλυκός ο παφλασμός,μπαλάντα θαλασσινή..."

eva είπε...

Τι όμορφα που έντυσαν οι εικόνες σου τις λέξεις... ή μάλλον τι όμορφα που έντυσαν οι λέξεις σου τις εικόνες... ή μάλλον και τα δύο!
Άδειασμα ψυχής γεμάτης, αγαπησιάρικης και γιορτινής, ντυμένης με τα χρώματα της άνοιξης!

Πολλά φιλιά :))

Ιφιγένεια είπε...

Καλημέρα !
Υπέροχα λόγια , υπέροχες φωτογραφίες ! Λατρεύω τους ανθρώπους που βλέπουν "μέσα" στις φωτογραφίες !!!
Το πιτσιρικάκι είναι σκέτη γλύκα , σαν κι εσένα βέβαια !!!

dromaki είπε...

despinak μου
θα έρθει και η σειρά σου.
Οσο για την γειτονιά όποτε σου κάνει κέφι έλα να την απολαύσεις.
Καλή Κυριακή.

Roadartist μου
Καλή σου μέρα.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αχ κορίτσι μου και σε ποιον δεν αρέσει η φύση κι αν έχεις την δυνατότητα να την απολαύσεις είσαι από τους τυχερούς της ζωής.

evaggelia-p
Λατρεύω όλες τις εποχές κάθε μία για τον δικό της λόγο.Την άνοιξη όμως κάτι παραπάνω γιατί έχει πολλά χρώματα,χρώματα γιορτινά όπως τα ονομάζεις,γιατί είναι άστατη και γιατί έρχονται οι φτερωτοί μετανάστες.
Πολλά φιλιά κι από εμένα.

Ιφιγένεια
Καλώς ώρισες στο δρομάκι μου.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αν και δεν με γνωρίζεις νομίζω ότι με κατάλαβες απόλυτα.
Καλή ημέρα να έχεις:))

RedHat είπε...

Περπάτησα, ξαπόστασα, ονειρεύτηκα, μαγεύτηκα. Ενα πανέμορφο μπλόγκ με ενα καταπληκτικό μωρούδιστικο γλυκό χαμόγελο.
Το πιο ωραίο κυριακάτικο ξύπνημα για μένα.
Να εισαι καλά , να τους χαίρεσαι όλους.
Καλη μερα και καλό μήνα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φιληνάδα τι κάνεις; Πήγα σήμερα Κυριακή το πρωί στη ανθοέκθεση και αγόρασα λουλουδάκια για το πανέρι μου στο μαγαζί και για τις ζαρντινιέρες του Δ. που προτίμησε τους βασιλικούς, γέμισε το μπαλκόνι βασιλικό.Τώρα σερφάρω λίγο να βρω κανένα σπίτι ανοιχτό μα ..όλοι κοιμούνται!Θα σε πάρω ύστερα τηλέφωνο.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Α...,
αυτά κάνατε κυρίες μου όταν σας άφησα... Α, δεν παίζω!
Και αυτός ο ήχος της θάλασσας με τα τζιτζίκια και τους γλάρους στο τέλος, εσύ μαθαίνεις με ταχύτητα φωτός!

Φιλιά πολλά dromaki

"ζαχαρούλα.." είπε...

γεια σου αγαπημένη!! ελπίζω να είχες ένα καλό ΣΚ..
εύχομαι μία όμορφη εβδομάδα να είναι αυτή που αρχίζει αύριο..

φιλάκια!!

mareld είπε...

Δρομάκι μου!
Το μωρό είναι γλύκα!!!
Η φύση άρωμα ψυχής!
Μου ήρθε και σιγομουρμούριζα..
Εδώ θα μείνω..
Η θάλασσα να βουτίξεις.
Όλα στο εδώ και τώρα και να είμαι τόσο μακριά.
Ας ήτανε να πίναμε ένα καφεδάκι.
Σας στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά για καληνύχτα.
Όλες οι ευωδιές του Μάη σε Σας!

dromaki είπε...

RedHat μου
χάρηκα που πέρασες.
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα.Να περνάς όμορφα,ξένοιαστα,ανοιξιάτικα:)

αχτιδούλα μου
εμείς τα είπαμε τηλεφωνικά:)

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ
ταιριαστές ηλικίες βρε,κοινά ενδιαφέροντα...τι να κάνουμε...
Μαθαίνω και εφαρμόζω όσα μου δείχνεις:))

ζαχαρένια μου ευχαριστώωωωωωωω.
Οταν μια εβδομάδα τελειώνει με ευχή για την επόμενη που έρχεται ε σίγουρα θα πάει καλά.
Καλό βράδυ γλυκειά μου.
Φιλάκια.

faraona είπε...

Kαλημεραααα!Μη μου κουραζεσαι πολυ.Παρε και αμμια ανασααα!!!

φιλια

dromaki είπε...

mareld μου
,ενα πρωινό καφεδάκι μπροστά στα χρώματα της άνοιξης,την γαλήνη της θάλασσας θα ήταν ότι πιο ευεργετικό αυτήν την εποχή.
Καλή ημέρα νάχεις όλη μέρα.

dromaki είπε...

faraona μου
ταυτόχρονα σχολιάζαμε η μία στο μπλοκ της άλλης;)
Καλή ημέρα να έχεις.
Φιλιά:)

reader είπε...

Γλυκύτατο το μωρό, σούπερ οι φωτό!
Καλημέρα και καλή βδομάδα!

dromaki είπε...

Μαργαρίτα
χαίρομαι που πέρασες από την γειτονιά μου.
Οι στίχοι σου είναι υπέροχοι.Θα σε επισκεφτώ και θα κάνω αρμένικη βίζιτα όπως λέγαν οι παλιοί:))
Kαλή εβδομάδα καλή ημέρα και σε σένα.

zero είπε...

Καταπληκτικης ομορφιας φωτογραφιες και σκεψεις.
Μπραβο σου
Την καλημερα μου.

dromaki είπε...

zero
είσαι ψυχούλα:))
Καλημέρα.

zero είπε...

Ενας απλος μπλογκερ ειμαι.

Dee Dee είπε...

dromaki μου

τι ομορφια ειναι αυτη!!! Μην κοιτας τριγυρω, μεσα σου ειναι και εκπεμπεις παντου :)

Η μπεμπα ειναι ολα τα λεφτα ! Η αλλη ειναι η νεραιδουλα (της ομπρελας) και αυτη το μικρο ξωτικο :)

Φιλακια πολλα πολλα!!!

dromaki είπε...

μπλογκερ μου,
μερικές φορές μπορούμε να δούμε πέρα από την οθόνη,αν έχουμε τις κεραίες τεντωμένες εμείς οι εξωγήινοι...

Dee Dee μου
η νεραιδούλα μου και το ξωτικό μου.Πόσο όμορφα το περιέγραψες!!!
Νάσαι καλά πάντα,νάσαι χαρούμενη και να εκπέμπεις ευτυχία:))

rain είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες και ακόμα πιο υπέροχη η ψυχούλα! Να το χαίρεστε!

P. Kapodistrias είπε...

Τι ωραία όλα! Και θέα, Θεά!!!

Sideras είπε...

Η ψυχούλα είναι χαριτωμένη, αξιαγάπητη . Όμορφες εικόνες αληθεια και λόγια γλυκύτατα…

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα καλή μου!!

ήρθα να σου πω μόνο ένα πράγμα.. ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

dromaki είπε...

π.κ
Καλημέρα σας κι ευχαριστώ.
Ωραίο το λογοπαίγνιο:))

Sideras
Καλώς ήλθεςστο δρομάκι μου.
Πανέμορφο το παραμύθι σου,με άγγιξε.
Θα τα λέμε:)

ζαχαρένια μου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!
θα παίξω κι εγώ η μικρή,σου είπα ότι μου αρέσουν τα παιχνίδια ε?

"ζαχαρούλα.." είπε...

dromaki Μου γλυκό και αγαπημένο, τα παιχνίδια δεν έχουν ηλικία!!!!!!!!!

φιλιά πολλά από καρδιάς!!