Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010


















Γεννήθηκα πλάι στην θάλασσα।
κι έζησα πάνω από μισό αιώνα αγναντεύοντας την।
Κι ήρθε η στιγμή που είπα: Θαλασσοπορίες τέλος κυρά μου.
Θα πας αλλού να κουρνιάξεις,αλλού να ξοδευτείς,ν'απλώσεις τις αισθήσεις σου...



















Και πήρα τον δρόμο για τον τόπο των γονιών μου...επιστροφή στις ρίζες...



















Αλλο τοπίο ...διαφορετικοί οι ορίζοντες μου...


















Φοβήθηκα μήπως τις μέρες μου τις πνίξει η ανία,φοβήθηκα μήπως παρακαταλαγιάσω...


















Ομως αντίθετα οι μέρες μου γέμισαν με χρώματα και χώματα।Μ'αυτά κάνω την λάσπη μου.
।Ακούω το αγκομαχητό της γης,μεθώ με τις μυρωδιές της,αφήνομαι στον ρεμβασμό του πράσινου,στην μουσική των φυλλωσιών...























































στο τιτίβισμα των πουλιών

















στους θυμούς του καιρού


















στο αγκάλιασμα της βροχής

















Εδώ πλέον ταξιδεύω σ'αλλα ταξίδια,ήρεμα ,γαληνεμένα,αρμονικά,σιωπηλά...
Κι απέκτησα γνώση και κατάλαβα για μια ακόμη φορά ότι όλο το μυστικό είναι στον σπόρο αλλά και στην φροντίδα...
Ευλογημένες ώρες
ευλογημένος τόπος!

9 σχόλια:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μύρισε δροσιά,
μύρισε αεράκι του βουνού,
μύρισε φως, μύρισε χρώμα!

Ευλογημένοι είστε δρομάκι μου τρυφερό...

Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ.
Και ευχαριστώ.

faraona είπε...

Να περνάτε καλά ...όσο καλύτερα γίνεται!

Dee Dee είπε...

Απο την πρωτη στιγμη που εμαθα για εκεινο το σπιτι, ονειρευομαι τη στιγμη που θα πιουμε καφεδακι στην αυλη σου :):):):)

Μου ελειψες απο εδω!

Φιλακια πολλα πολλα Μαρακι μου!

dromaki είπε...

Καναρινένια μου
εσύ ξέρεις.Ηρθες,έμεινες,γνώρισες...
Εγώ σ'ευχαριστώ για όλα.
Εχεις την αγάπη μου:)

dromaki είπε...

Φαραώνα μου
περνάμε καλά οπουδήποτε αρκεί νάμαστε μέσα μας καλά.
Σε περιμένω...

dromaki είπε...

Dee Dee μου
Θα το πιούμε το καφεδάκι θα φάμε και το γλυκάκι θα σε σφίξω και στην αγκαλιά μου.Ξέρω ότι θα έρθεις,ελπίζω να είναι σύντομα.
Η Λούνα αλητεύει...θα τρελαθεί από την χαρά της όταν σε δει:)
Φιλάκια πολλά κι από εμένα.

Dee Dee είπε...

περασα και χαζευα τις φωτογραφιες και ειπα..... ας πω μια καλησπερα... αγενεια ειναι να μπαινοβγαινω "αμιλητη" :):):)

καλησπερα Μαρακι μου!

xxxxxxxxx

dromaki είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι μου
χαίρομαι όταν περνάς έστω κι από εδώ:)
Φιλάκια

Dee Dee είπε...

xxxxxxxxxxxxxx