Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Πριν ξεκινήσω αυτήν την ανάρτηση θα ήθελα να ευχαριστήσω τον τηλεοπτικό σταθμό "Σκάι" και την εκπομπή "Γυρίσματα" για την τιμή που μας κάνανε να έρθουνε στο χωριουδάκι μας και στον Πολιτιστικό μας Σύλλογο.
Ενα τεράστιο ευχαριστώ στο συνεργείο του Σκαι στην δημοσιογράφο Μαρία Κλουντζού για το χαμόγελο της, την υπομονή της, γιατί μέκανε να αισθανθώ άνετα και γιατί ενώ έτρεμε από το κρύο προσπαθούσε να μην το δείξει.


Το σπίτι αναπαύοταν ξεφλουδισμένο και ξεχασμένο στα γυρίσματα του χρόνου.
Η φθορά,η σκόνη σημάδευαν το θλιβερό απομεινάρι παλιών καιρών.













































Σε αυτό στεγαζότανε η Αστυνομία,όταν το χωριό έσφιζε από ζωή.

Κι εμείς, ο Πολιτιστικός Σύλλογος, άστεγοι, ρίχναμε τις ιδέες μας στο τραπέζι της εκάστοτε καφετέριας του χωριού...
Πολλές φορές τα όνειρα γίνονται ορμητικό ποτάμι.Από την μια όχθη η θέληση από την άλλη η δυσκολία.
Αισθάνθηκα την ανάγκη να ξεπεράσουμε τα εμπόδια.Να βυζάξουμε από την ελπίδα.
Σφυγομέτρησα τις διαθέσεις μας και τις αντοχές μας.
Μπήκαμε στον χορό παίζοντας δυνατά την λίρα μας...
Ταιριάξαμε το τίποτα με το ακόμα ένα βήμα,ακόμα ένα βήμα,το λίγο με την απαίτηση.
Η καρδιά μας το ξέρει..
















Την πρώτη χρονιά εγινε η σκεπή.Αοκνοι οι πολεμιστές μας για το καλό του τόπου.

















Δεύτερη χρονιά το έξωτερικό του οικοδομήματος.


















Φέτος το εσωτερικό του.Γκρεμίσαμε τοίχους,βγάλαμε τους σουβάδες πάνω από τις πέτρες,στήσαμε τζάκι με πέτρα και τουβλάκια από τον φούρνο της γιαγιάς μου.Ενα φούρνο του 1922 γκρεμισμένο πάνω σε χαμόκλαδα.

Ενα πνευματικό κέντρο για το χωριό μου.Στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.


































































Σε αυτά τα δυόμιση χρόνια ο σφυγμός παρέμεινε δυνατός.
Μέσα μου σκιρτά μια υπερηφάνια.Τρυγάω την χαρά.
Ξέρετε απολαμβάνω τον καρπό αυτόν που το νόημα της ζωής μας έχει σπείρει...
Ξέρω ότι ποτέ δεν τελειώνουν τα ταξίδια...η διαδρομή συνεχίζεται...

ΥΓ: Ευχαριστώ την φίλη μου την αχτίδα για την προσφορά της.Οι φίλοι στις δυσκολίες φαίνονται.
Και μια σημείωση για την κόκκινη ομπρελίτσα.Τα μαξιλαράκια δεν είναι μωβ αλλά βυσσινί.Ο φωτογραφικός φακός δεν αποθανάτισε σωστά:))

48 σχόλια:

αντωνης είπε...

Πότε τη δειχνει την εκπομπη;

Καλημερα!
:)

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Πρέπει πρώτα να σταματήσουν να τρέχουν τα μάτια μου για να σου πω αυτά που θέλω. Γιατί εγώ ξέρω. Ξέρω το πριν που οδήγησε στο μετά. Ξέρω και τον κόπο και τις δυσκολίες της διαδρομής...
Όταν πρωτομπήκα σε εκείνο το παρατημένο κτίριο της Αστυνομίας τρόμαξα πραγματικά... Είχε αφήσει άσχημα τα σημάδια της εγκατάλειψης ο χρόνος, πολλή η βρωμιά, πολλή η σκοτενιά εκεί μέσα... Σε άκουγα να μιλάς, να λες, να ονειρεύεσαι, σε έβλεπα να το αντικρίζεις το όνειρό σου και όνειρό σας και δεν μπορούσα να το φανταστώ... Και το σημαντικό τα καταφέρατε με τα ελάχιστα μέσα που είχατε στη διάθεσή σας! Αλλά όταν η προθυμία και η αγάπη περισσεύουν , να το ξέρεις, είναι ικανές να πείσουν, να εμπνεύσουν, να ξεσηκώσουν... Εγώ περιμένω τα επόμενα θαύματα... Είμαι σίγουρη ότι θα πραγματοποιηθούν. Και ελπίζω και σύντομα να μπορέσω να βρεθώ και πάλι κοντά σας, να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου. Γιατί ξέρεις πόσο το αγαπάω το χωριουδάκι μας!
Ενιωσα πολύ περήφανη που βρέθηκε ο Σκάι με τους ανθρώπους του να το φωτίσει! Ανυπομονούμε να δούμε την εκπομπή! Νιώθω πολύ περήφανη και για σένα δρομάκι μου, για τα γρόσια της ψυχής σου!
Σε φιλώ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ααααα....δεν το συζητώ εσείς φτιάξατε πολύ όμορφα πράγματα, με πολύ μεράκι, πέρα από το άγχος, τις δυσκολίες, το κόπο και τα έξοδα.
Πολύ ζεστό και φιλόξενο φαντάζει το Κέντρο σας από τις εικόνες.

Πες μας πότε είναι η εκπομπή για να το και σας γνωρίσουμε καλυτερα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

dromaki είπε...

Αντώνη καλησπέρα.
Γύρω στις 30 του μήνα στις εξήμιση το απόγευμα.Δεν γνωρίζω την ακριβή μέρα.

dromaki είπε...

Carpe diem
Ευχαριστούμε:))

dromaki είπε...

Κοκκινη ομπρελίτσα μου
έχουμε δουλειά ακόμη.Πρέπει να γίνει η αίθουσα για τα παιδιά,το κελί ως μουσείο κτλ κτλ...
Τους στόχους τους βάζουμε για να τους πραγματοποιούμε κι όχι απλά να αιωρούνται...
Ναι έχουμε δουλειά ακόμη:))

dromaki είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Γλαρένια μου σύμφωνα με τις δυνατότητες μας.Ξέρεις οι Πολιτιστικοί Σύλλογοι στα απομακρυσμένα χωριά δεν έχουν δυνατότητες μεγάλες ως προς το οικονομικό.Γιαυτό κράτησε η ανακατασκευή του δυόμιση χρόνια ενώ θα μπορούσε να γίνει σε έναν μήνα.
Εχουμε δουλειά ακόμη ώσπου να τελειοποιηθεί.Αλλά θα τα καταφέρουμε.
Η εκπομπή θα μεταδοθεί γύρω στις 30 του μήνα.Δεν γνωρίζω ακριβώς.Δεν ξέρανε και οι ίδιοι τους να μου πούνε.
Σέυχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ξέρω τους κόπους σου φιληνάδα μου , ξέρω τις αγωνίες σου , χαίρομαι για την αναγνώριση που είναι ελάχιστα μπροστά σ' αυτά που σου αξίζουν..φιληνάδα μου..

eirini είπε...

Καλέ... τί ωραίο που το κάνατε!!!!
Έμεινα άφωνη! Αυτό το σαλονάκι, οι μαξιλάρες στο πάτωμα... δεν έχω λόγια! Ένα πραγματικό στολίδι για το χωριό σας!
Χαίρομαι με τέτοιες πρωτοβουλίες που δεν αφήνουν να χαθεί η παλιά ταυτότητα ενός μέρους! Ένα τόσο όμορφο κτίσμα έπρεπε σίγουρα να αναστυλωθεί!
Μπράβο σου Δρομάκι και σε όλους όσους βοήθησαν! Φαντάζομαι ότι ο δρόμος θα ήταν αναφορικός και δύσκολος για να τα καταφέρετε...
Πολύ μου αρεσε!!!!

Roadartist είπε...

Μπράβο Δρομάκι, συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνεις..!!

Πότε θα δείξει την εκπομπή να συντονιστούμε να σας θαυμάσουμε;;;

Ελπίζω να το θυμηθώ (η αφημηρημένη) να μη το χάσω!!

:)

Alkmini είπε...

Στα ειπα κατ ιδιαν μεσω τηλεφωνου θα στα πω και εδω. Δεν φανταζομαι εσενα να βαζεις ενα στοχο και να μην τον πετυχαινεις. Με τιποτα....
Ενα ερηπιο που με αγαπη και κοπο εγινε στολιδι!!!
Μπραβο μαννουλιτσα μου.
Εισαι power!!!
Θα δουμε σιγουρα την εκμπομπη , γιατι εγω ετσι κι αλλιως την βλεπω καθημερινα, γιατι ετσι ταξιδευω.
φιλια και αγκαλια.

palalos είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ , ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΥΣΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΗ , ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ , ΜΕ ΤΟ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ...

Dee Dee είπε...

Ειμαι σιγουρη οτι θα εμοιαζε με ονειρο απιαστο πριν 2 χρονια και τελικα κανατε θαυματα!!! Τι ωραια και προσεγμενη δουλεια!!!!!

Χιλια μπραβο δρομακι , σε σενα και σε ολους οσους εδωσαν την ψυχη τους σ' αυτο το ονειρο!!!!!!

Παντα τετοιες χαρες, δημιουργικες, αποκοδομητικες!!!!

Πολλα φιλακια κοριτσαρα μου!!!

Εβαλα υπενθυμιση για την εκπομπη, απο τις 28 εως 30 , αν μαθεις πιο συγκεκριμενα σφυρα μου :):)

Side21 είπε...

Βίοι παράλληλοι ...
Όταν ξεκινήσαμε
στο παλιό σινεμά του χωριού μου
η υγρασία, το κρύο, η μούχλα ...
Τώρα έχουμε μια αίθουσα πολλαπλών
χρήσεων για προβολές, εκδηλώσεις, μαθήματα χορού, μουσικής, ζωγραφικής
και θεάτρου, διαλέξεις, γιορτές,
παραστάσεις θεάτρου & Καραγκιόζη !!!
Εκεί θά 'μαι κι απόψε το βράδυ ...
να φιλοτεχνήσουμε το νέο μπερντέ μας !!!
Η πληρωμή μας γεναιόδωρη ...
η επιτυχία των στόχων μας !!!
Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο ...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φιληνάδα μου ..μάκια ..μάκια ...μάκια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ.ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Συγκινούμαι...
μου θυμίζεις τον πατέρα μου, και ναι ξέρω πόσο δύσκολο είναι να γίνονται τέτοια μικρά διαμαντάκια, όταν μάλιστα οι οικονομικοί πόροι είναι ελάχιστοι. Το ψυχικό ξόδεμα που υπάρχει, η υπομονή και κυρίως οι ευθύνες... ο κόπος...
Αλλά ξέρω και την ευφορία με την επιστέγαση του έργου.

Πολύ όμορφο, αρχοντικό και παραδοσιακό. Κάθε γωνιά την βρήκα ξεχωριστή.

υ.γ. Άντε να 'ρθεις και στον τόπο μου, να σου δείξω την εκκλησία μας, το πριν και το μετά της. Με συγκίνησες τώρα. Γιατί υπάρχουν άνθρωποι όπως εσύ που υλοποιούν το όραμα τους με κάθε ψυχικό κόστος, γιατί ψυχικό είναι κυρίως...

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Tέλειο!!!!!
Μπράβο σου, μπράβο σε όλους όσους βοήθησαν για να μεταμορφωθεί το κτίριο της πρώτης φωτο , σε αυτό το καλόγουστο , ζεστό , φιλόξενο πολιτιστικό κέντρο του Κεχρόκαμπου, πραγματικό στολίδι για τον τόπο σας , γεμάτο με παλιακά όμορφα έπιπλα και αντικείμενα !!!!
Ανώτερο πολλών άλλων πνευματικών κέντρων μεγαλύτερων χωριών και πόλεων!!
Κοιτούσα τις φωτο και σύγκρινα , πως ήταν το κτίριο και πως έγινε !!!! Και σκεφτόμουνα πόσο κουράγιο και υπομονή ήθελε , πόσο κόπο και προσπάθεια !! Τελικά το αποτέλεσμα είναι ΑΨΟΓΟ !!!!!
Χίλια μπράβο σε σένα , χίλια μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν και προσπάθησαν !!!!!!!!!
Πότε ακριβώς θα το δείξει η TV ??
Έχεις μιλήσει και εσύ ως πρόεδρος??

Μια μεγάλη καλημέρα από Σάμο

anemona είπε...

Συγχαρητήρια πατριώτισσα!!!!!!
Είσαι δύναμη…. Ότι να πω είναι λίγο
Ο αγώνας σου.. βρήκε δικαίωση..
Υπέροχος χώρος, ζεστός, φιλόξενος…όπως ταιριάζει σε Μακεδονίτικο χωριό

panagiota είπε...

Δρομακι,
Δεν θέλω ψέματα!Είπες πως κάνατε κατά την δυνατότητα σας,
Εσεις ξεπεράσατε πολλές δυνατότητες!
Τι ομορφιά είναι βρε αυτή που φτιάξατε? Τι όμορφη Ελληνική γωνιά?
Το βλέπω και το ξαναβλέπω και δεν το χορταίνω....
Αξιοι όλοι σας!

Δημιουργία είπε...

Δε βρισκω λογια να γραψω γι'αυτο που βλεπω,το πριν και το μετα, τη ζεστασια που εκπεμπει αυτος ο χωρος.Να ειστε ολοι καλα, να τον χαρειτε οπως θελετε.

Mariela είπε...

Όμορφο το ταξίδι σου γλυκό δρομάκι....

Maria Tzirita είπε...

Είναι πράγματι ένα θαύμα! Πώς ήταν και πώς έγινε, μεταμορφωμένο από την αγάπη σας, το μεράκι σας, τις ανάγκες σας... πανέτοιμο να στεγάσει τα όνειρά σσς! Συγχαρητήρια σε σένα και σε όλους όσοι συνετέλεσαν σ'αυτό το μικρό θαύμα. Είστε πραγματικά αξιέπαινοι, γι αυτό και για όλα όσα προσφέρετε στον πολιτισμό. Είμαι περήφανη που σε γνώρισα Δρομάκι μου, σ'αγαπώ πολύ!

LIA είπε...

Δρομάκι μου, καλησπέρα!

Πολλά συγχαρητήρια, για όλα όσα κάνεις για το χωριουδάκι σου.Και είναι πάρα πολλά, αν συγκρίνει κανείς τις πρώτες εικόνες της ανάρτησής σου, με τις τελευταίες. Βλέποντας όμως το αποτέλεσμα, ξεχνάς και κόπο και κούραση, και τρέξιμο και παίρνεις δύναμη για τα παρακάτω. Να ξέρεις, όσο υπάρχουν άνθρωποι, σαν εσένα και την ομάδα σου, η ιστορία, οι μνήμες, τα ήθη, τα έθιμα του τόπου μας, δεν θα χαθούν. Θα περάσουν στις επόμενες γενιές και αυτό είναι πολύ σπουδαίο.
Θα το δω το χωριουδάκι σου στο Σκάι, μέχρι... να το δω από κοντά.
Πολλά πολλά φιλάκια.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σας. Πανέμορφο έγινε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φιληνάδα μου έρχομαι στο μπλοκ σου μόνο και μόνο για να δείξω σε μια φίλη μου τι μπορεί να κάνει κάποιος όταν ενδιαφέρεται για το τόπο του πραγματικά και τις ρίζες του.

Dee Dee είπε...

τι απιστευτη φωτογραφια αυτη με την αμυγδαλια πανω!!! Εσυ την τραβηξες;; Υπεροχη!!

dromaki είπε...

Αχτιδούλα μου
όντως εσύ ζεις από κοντά τα όνειρα μου,τους στόχους μου.Σε πρήζω κάθε φορά και με ανέχεσαι χωρίς διαμαρτυρία:)

dromaki είπε...

Ειρηνούλα μου
έχει δουλειά ακόμη.Πολλή δουλειά αλλά υπάρχει υπομονή και θέληση.Θα τα καταφέρουμε:)

dromaki είπε...

Roadartist μου
σου είχα μιλήσει για αυτό θυμάσαι?
Την εκπομπή θα την δείξει αυτήν την εβδομάδα ίσως και σήμερα.Δεν ξέρω ακριβώς.
Καλή σου μέρα κοριτσάκι.

dromaki είπε...

Αλικάκι μου
μου βγαίνει το ποντιακό στοιχείο...
Αξίζουμε κι εμείς οι λίγοι να έχουμε ότι και οι πολλοί δεν νομίζεις?
Πάντα πρέπει να υπάρχει κάποιος που να παρασέρνει και τους υπόλοιπους.Να μην μένουν οι στόχοι στα χαρτιά!
Καλή σου μέρα κούκλα μου.

dromaki είπε...

Παλαλέ έχεις δίκιο.
Πριν λίγους μήνες ήθελα να κλείσω το μπλοκ μου.Ελεγα τι δουλειά έχω εγώ με όλα αυτά.Ο χρόνος μου ο ελεύθερος λίγος,σκεφτόμουν ότι όλα αυτά είναι για τους νέους κτλ κτλ..
Ο Σκάι μας βρήκε μέσα από το μπλογκ μου κι έτσι αναθεώρησα.
Τους ευχαριστώ γιατί το χωριουδάκι μου παρόλο που είναι μια κουκιδίτσα στον χάρτη της Ελλάδας,έστω και για λίγα λεπτά της ώρας θα είναι επίκεντρο για πολλούς ανθρώπους.
Μπράβο κι από εμένα στον ιδιωτικό σταθμό για την δουλειά του.

dromaki είπε...

Dee Dee μου
το πίστεψα.Ηξερα ότι μπορούμε.Βέβαια έχει δουλειά ακόμη,δεν έχει ολοκληρωθεί όμως το νερό μπήκε στο αυλάκι...
Δεν ξέρω πότε ακριβώς θα το δείξει.Από 30 μου είπανε.Η εκπομπή άλλαξε ώρα.Μεταδίδεται από τις 17.45 έως τις 18.30
Φιλάκια

dromaki είπε...

Side21
φίλε μου,εσύ καταλαβαίνεις το όνειρο την λαχτάρα αλλά και την ευτυχία να πραγματοποιούνται όλα όσα οι άλλοι ίσως θεωρούν αδύνατα.
Ξέρω,νοιώθω πόσο όμορφα,πόσο ικανοποιητικά,πόσο γεμάτα περνάς στον χώρο που δημιουργήσατε.
Υπάρχει και σε εμάς μία αίθουσα παρατημένη την οποία ονειρεύομαι ως αίθουσα πολλαπλών χρήσεων.Θα πρέπει να σε συμβουλευτώ.:))
Καλή εβδομάδα, καλές παραστάσεις σε όλα τα μέρη του κόσμου!

dromaki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
καλώς μου ήλθες παλικάρι μου:)
Ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
Καλή εβδομάδα.

dromaki είπε...

Καναρινένια μου
δεν έχει τελειώσει ακόμη.
Στους τοίχους θα μπουν φωτογραφίες των ανθρώπων της πρώτης γεννιάς που ήρθαν από τον Πόντο.Επίσης δύο στολές(ανδρός ,γυναικός)ποντιακές.Χρειάζεται να αλλάξουν τα πατώματα,να φτιαχτεί η αίθουσα για τα παιδιά,να...να...
Συνεχίζουμε απτόητοι.
Μέσα από τον αγώνα του πατέρα σου κατανοείς,είμαι σίγουρη γιαυτό, και τον δικό μας.
Θα έρθω στον τόπο σου και θα τα πούμε από κοντά.
Σε φιλώ,καλή εβδομάδα.

dromaki είπε...

Αθηνούλα μου
δεν είναι άψογο.Είναι στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.Το σπουδαιότερο όμως είναι ότι έγινε και γίνεται με πολλή αγάπη.Οχι για το κτίριο όσο για τους ανθρώπους που ζουν εκεί ξεχασμένοι από την πολιτεία.
Αυτή την εβδομάδα θα το δείξει,δεν ξέρω ακριβώς.Ναι έχω μιλήσει κι εγώ:)
Καλή εβδομάδα,καλή σου μέρα.

dromaki είπε...

α ν ε μ ώ ν η μου
πατριώτισσα,πότε σκέφτεσαι να έρθεις στην πατρίδα,να τα πούμε από κοντά?
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Μαρία μου.
Καλή εβδομάδα:)

dromaki είπε...

panagiota
αχ βρε Παναγιώτα μου θα μπορούσαν να γίνουν πολλά πιο πολλά(οχι πολυτελή) και όμορφα.Πχ ο εξωτερικός χώρος να ήταν όλος πέτρα.Δυστυχώς δεν φτάνανε τα λεφτά μας.Πόσα λεφτά μπορεί να έχει ένας Πολιτιστικός Σύλλογος σε μια απομακρυσμένη περιοχή?Γιαυτό έγραψα στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.
Κανόνισε πριν φύγεις να μας επισκεφτείς:))
Καλή σου μέρα

dromaki είπε...

Δημιουργία μου
όταν καίει το τζάκι και οι γυναίκες γύρω γύρω πλέκουν και κεντούν τότε είναι όλα τα λεφτά ο χώρος.Η αίσθηση δεν περιγράφεται...

dromaki είπε...

Mariela μου
το ξέρεις...για το ταξίδι είμαστε εδώ,για την διαδρομή.
Σ'ευχαριστώ φίλη μου:))

dromaki είπε...

Maria Tzirita
σ'ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο.
Κρίμα που δεν είχαμε περισσότερο χρόνο να τα πούμε καλύτερα.Να μιλήσουμε,να ξεδιπλωθούμε...
Ελπίζω ότι στο μέλλον θα γίνει αυτό.
Ξέρεις σε σκέφτομαι πολύ τακτικά.Εύχομαι το νέο βιβλίο σου να ξεπεράσει σε πωλήσεις το πρώτο.
Καλή εβδομάδα κούκλα μου:)

dromaki είπε...

LIA μου
Ξέρεις φίλη μου πόσα όνειρα,πόσοι στόχοι υπάρχουν ακόμη?ενα σωρό.Να μας δίνει δύναμη και υγεία ο Θεός αλλά και κουράγιο και υπομονή ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε τα λιθαράκια μας.
Το ξέρεις ότι σαγαπώ και ότι θα είναι τεράστια η χαρά μου όταν έρθεις.
Καλή εβδομάδα φίλη μου.

dromaki είπε...

despinak
σ'ευχαριστώ Δέσποινα μου.Ξέροντας πόσο γούστο έχεις ο λόγος σου για μένα έχει αξία.
Καλή εβδομάδα:)

dromaki είπε...

Dee Deeka μου
Δεν είναι υπέροχη?
Την έβγαλε ο Side21 από κάποιο Σαμιώτικο δρομάκικαι είχε την ευχαρίστηση να μου την χαρίσει.
Την λάτρεψα!
Φιλάκια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

η απλοτητα σε ολο της το μεγαλειο,πασπαλισμενη με ονειρα για ζωη.
μπραβο σας, χιλια μπραβο

dromaki είπε...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Στα απλά δεν είναι και τα όμορφα?